neděle 16. března 2008

Prostě je to PSYCHO!!


No možná, že přemejšlím. No ovšem pouze za předpokladu, že něaká potkategorie přemejšlení je i "chytání nervů". Nejhorší na tom je, že chytám nervy z takových prkotin, že to snad ani není normální! Taky jsem zjistila, že jsem opravdu zvláštní člověk, jelikož mám nervy a přitom neuvěřitelně dobrou náladu! Nechápu to!
To, že jsem převelice zvláštní jedinec této planey se (za pravidelného kroucení hlavou) dozvěděla i moje paní doktorka. No řekněte jestli není divný, že když odmalička piju mlíko (kakao héj xD) a nic mi není, jestli teda nepočítáte slatné hltání! No najednou mi na něj najdou alergii. Piju ho dál a nic divnýho nepociťuju! Taky mi dělali testy na revma, a strčej mi tam něaký mlíko. Achjo-kam to zdravotnictví spěje??...Do zániku, ano, ano.

No to bude asi všechno co jsem vám po dlouhý době chtěla napsat. Je těch novej věcí tolik, že sem to sem ani nechce psát. Tak se mějte a za těhlech okolností si dejte majzla na mimozemšťany, je to totiž PSYCHO!!

3 komentáře:

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Já už to vidim,se jednomu z nás bude zdát o mimozemšťanech ... áá psychárny xDD nejvíc

Anonymní řekl(a)...

hele... jako já ti nechci nic řikat, ale to s tim mlíkem je vážně divný :D já se u toho docela nasmála! ;) ale tak zase si můžeš řikat, že když už nic jinýho, tak jsi v každým případě originální! :D a to se cení ;)

Werri řekl(a)...

Taky vžy pánům doktorům dobře zavařím. Docela mě to baví je mást a přesvědčovat, že mají špatný názor :-D