sobota 8. března 2008

žádná rutina!


•Strašně moc krásnej pict!...Betty díky za všechno...a tekkno 4ever!!!:*


•Vždycky sem jsi stěžovala na ten stereotipní způsob života, ale v poslední až něak moc živý a jakýci vybočující z toho mýho "deního programu". Příkladů bych teď mohla dát X!
•Jinak Messy už se celkem rozkoukala, tak snad už bude čím dál víc přítulnější xD!...
•Včera jsem spala u Betty, takže strašná sranda s ní, hlavně náš čajíček!
• Zamilovala jsem se do tekkna, a to asi díky betty!
• Mám pučené filmy, talže se chytám je všechny shlédnout (je jich asi 6)
• Máme PRÁZDININY!!!!!
• Jsem líná sem napsat něco víc a tak se loučím!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

no.. docela hustej pict, to ti řeknu :) jinak ty prázdniny ti docela závidim.. taky bych si je dala ještě jednou ;)

Werri řekl(a)...

No jakože mě prázky už zítra zkončí a budu zas tam kde předtím. totálně vydeptaná a unavená ze školy :-!

Anonymní řekl(a)...

já chci taky prázky...x'(((