čtvrtek 20. března 2008

Mějte se tu krásně!

Nebudu to zbytečně natahovat, prostě KONČIM! Nevim jestli končím na pořád, ale teď-v tuhle chvíli prostě končim. Důvodů je víc a nechci je tu všechny vypisovat. Je taky pár důvodů proč se vrátit, takže se možná vrátím!
Mám vás ráda!
A naposledy:
*Love*Peace*Empathy* (hlavně empathy)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no hej!!!!! a jako co já??? to mě tu takhle necháš??? to není fér!!!! :( koukej se co nejdřív vrátit, protože ty tvoje kecy mi prostě budou chybět!!! :( ach jo.. :( tohle mi nedělej.. :( ♥

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Děláš si srandu???Ty emko jedno emkovitý,jsi normální?!!Počkej z tvý půlky zbude jenom půlka to mi věř!!Jakože naklusej co nejdřív zpátky ..

Werri řekl(a)...

škoda, ale věřím, že se brzo navrátíš.

Anonymní řekl(a)...

hele,jako fakt nejvíc škoda...neblbni :P :) ;*

Anonymní řekl(a)...

áchjo..x((

Anonymní řekl(a)...

Hodně štěstíčka! :-*

Anonymní řekl(a)...

holka ty mě štveš!!!!! :( člověk sice ví, že už tu nejsi, ale stejně sem pořád leze!!! to je k zbláznění.. :(

Anonymní řekl(a)...

přesně..já vim,žes skončila...ale každej den tu jsem..x(( asi čekám na zázrak..

Anonymní řekl(a)...

x'( vrať se..