úterý 4. března 2008

4.3 = Messy!


Takže, pojem Messy nemá znázorňovat někaý spřátelený blog, či jak se tomu nadává! Prostě jsme si s Betty koupili potkanici! Je naprosto dokonalá, až budpu fotky tak se vám pochlubíme! Ale asi bude ještě chvíli trvat než si jí trošku ochočíme! Protože se zatím bojí!
K naší smůle milá slačna B. zjistila že je na ní alergická, nepřeberte si to něak špatně, ale prostě nemůže dýchat a osypese (prý). Rodiče dvakrát (ani víckrát) nadšeni nejsou, takže se ještě uvidí jak to dopadne, ale hlavně že Messy bude spokojená!

Jinak dneska jsme byli v kině. Vlastně ani nevím o čem to bylo. o chvíli pečlivého sledování jsemprostě usnula. Vzbudili mě na konci promítání. Asi jsme se betty vypadali komicky- vzájemně si ležící na ramenech!!

Taky jsme založili "hustej" spolek slepených nosů. Náš název vám vysvětlím jindy! Mějte se!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

co to? jsem sem psala koment a on tu není.. :( no jo, tak ještě jednou: :D já ci taky potkanici. ;) jenže mě by s ní táta asi vyhodil na dvůr. :D takže ji ode mě aspoň pozdravuj ;)

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Jo jo prostě naše kráska a náš klub vede =**

Anonymní řekl(a)...

Jé, potkanice ;) Tak ať se jí dobře vede! A Tobě taky! ;)

Anonymní řekl(a)...

jééé dlouho sem tady nebyla...ale moc hezky to tady vypadá...ten design je špičkovej:)