úterý 26. února 2008

S prominutim!...

...Už na to SERU!..Fáákt jo, jako já se tady ve svým volným čase patlám s něakým alespoň trochu smysluplným článkem a když se po tejdnu kouknu tak tam je jedinej kometář a to od jediné věrné peťky!...Tímto děkuju!
No takže se loučim ale uvidim kdy zasejc přijdu třeba zejtra třeba taky příští tejden nevíím!..Mějte se!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no teda.. a to mě tu jako necháš samotnou, jo? to mi přece nemůžeš udělat? jako... tohle ne!! co tu budu číst? chjo..to mi nedělej.. :(

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Ty jsi fakt prdlá ..... přece neděláš blog proto aby Ti tady psalo 3 prdele lidí komentář ne??!!Děláš ho kvůli sobě snad ne?!!

Anonymní řekl(a)...

sice nepíšu pořád komenty,ale čtu to tu..nekonči..x(( fakt ne..

NiGišGa řekl(a)...

Neblázni nekonči!!Co bych potom četla,jakože ty tvoje články jsou fákt dokonalý ták proč ho rušit??!A hlavně máš úpe nejvíc desing ták to neruš!A jak vidím nejsem sama kdo si to myslí ... ! No ták .. :´(

Anonymní řekl(a)...

Promiň, nebyla jsem teď delší dobu na netu. Napravím to ;). Měj se krásně!