čtvrtek 7. února 2008

znáte mě??


ASi si teď řeknete:" Pane jo, ta holka má ale postřehy". Ale já sem si vážně něak neuvědomila, že valná věčina vás o mě ví asi stejně jako o...svým bratranci ze 17 kolena (třeba).
Tak ať se vám to líbí nebo ne tak vám sem něco o mě napíšu.xD

Takže jednoho červnového dne (8. pro upřesnění) se v porodnici narodilo dítě jménem Karolína. No nemůžu říct, že proti mému jménu bych něak protestovala, ale našlo by se i pár hezčích jmen (např. Josefína<33).>

Od 4 let dělám sportovní gymnastiku. Je to snad jediná zálib, která my v mim neuvěřitelně všednim životě zůstala. Mám to tam strašně ráda a příští rok se tam moje postavení změní z gymnastky na trenérku.

Když přeskočíme pár seků v mým životě, tak se dostaneme k hudbě.Já osobně sem zaposlouchaná do stylů jako Rock, Punk a občas i metal a dramce.Nejvíc však teď ujíždim na stylem jménem Grunge.Kybych mohla jenom něco na hudební scéně změnit tak snad jen to, aby byl Kurt stále ještě naživu a já bezmyšlenkovitě jezdila na jeho koncerty. S Kurtem souvisí také ta nejkrásnější knížka na světě a to je : Těžší než nebe (jaho životopis, který sem měla tu čest číst) .

Nemám ráda komerci a takový ty styli, který sou strašně moc všední. Když si do huby vezmu emo, tak o něm nemluvím zrovna v komplimentech. Nevím, možná že emo je styl, který je sám o sobě hezký ale lidi z něj udělali jenom a jenom komerci.

Miluju výstřednost. Možná semvýstřední, třeba ne tolik v oblečení jakožto u sebe ve vnitř. Chci bejt jiná než ostatní. To je můj životní cíl. Zkrátka se odlišit. Smějte se mi klidně, ale tak to je!!

Co se týče kámošů, tak to je to co v poslední době nejvíc miluju. Nejdokonalejší slečna na světě je Betty, na kterou nedám dopustit. Je to jedna z mála, která si na nic a v ničem nehraje a je prostě svá a hlavně MOJE!!

Toť asi konec a pamatujte: Je lepší shořet, než vyhasnout! (K.Cobain)




[Photo]Já s betty→4ever!!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

to je hustý!!! :D tak o tobě konečně vím trošku něco víc. ;) pečlivě jsem přelouskala celý článek a aspoň trošku jsem něco, co jsi třeba dřív napsala, pochopila. ;) jsi mi docela sympatická. hlavně tou výstředností a cílem se odlišit. to je mi dost blízký. ;)

Werri řekl(a)...

Taky mám ráda výstřednost.
Nevadí mi i v oblečení, když už tak pořádně. (mé fialovo-růžové brýle jsou toho důkazem).

Snaha odlišit se je někdy hodně složitá...ale tito lidé jsou mi sympatičtí. Co nejvíc nesnáším, jít s davem jako ovečka ve stádu..

Anonymní řekl(a)...

Héééj zlato..hádej,kdo jsem..xP