sobota 9. února 2008

Nirvana!

Nirvana. Když o ní chcete něco napsat , tak je to strašně těžký!...Hledáte ty správný slova pro vyjádření pokory, ale stále se vám zdá, že to není dost výstižný. Všechny Grungový skupiny jsou oproti Nirvaně prakticky jenom pozéři. Nirvana vždycky byla , je a bude. Nikdy si nenechám změnit můj názor, že Nirvana je nejlepší. Byla to skupina, která hrála srdcem. Nešlo jim o peníze jako (přiznejme si to) většině dnešních kapel.

Chci Kurta. Chci se ho dotknout. Při pohledu na něj mě přepadá melancholie. Strašně moc si přeju, abych hlava nehlava mohla jezdit na jeho koncerty.
Říkám vám přečtěte si knížku Těžší než nebe, což je jeho životopis!...Je to ta nejnádhrnější knížka co kdy byla vydaná. V ní dokážete Kurta poznat a milovat ho!!

Kurt bude v našich srdcích navždy!!

/Video/- Nirvana-Rape me (Znásilnili mě)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no jo.. to byly časy. moje sestřenky si to všechno pamatujou a takhle občas mi něco vypráví, jaký to bylo.. a jako... musela to být paráááda! kurta je vážně věčná škoda:( byl to úžasnej člověk. druhej takovej se už nenarodí

Anonymní řekl(a)...

Kurt byl prostě jedinečnej..:) a ano..jsem ta,co si myslis..:) :-*

Anonymní řekl(a)...

Jedinečná skupina, přesně tak...

Werri řekl(a)...

Nirvana je božská legenda. Souhlasím s tebou. Mají krásné songy. A vybrala jsi hodně dobře písničku :)
P.S. máme na škole učitele až moc podobného Kurtovi...ale už mlčím :x

Anonymní řekl(a)...

no jo... <3
;)

no-perfect-girl řekl(a)...

nirvanu nejak nepočúvam,ale tato pesnička je v pohode