středa 6. února 2008

chci mír!!



Zdravím!

Vážení mám pro vás větu, která tu ještě nebyla a doufám, že už nikdy nebude: Sem na to bídně! Jo je to tak,a to hlavně kvůli jedné paní učitelce P. , ktreá si na mě neustále stěžuje mé matce. STěžuje si, že sem drzá a že je to prý čím dál horší! Zítra se jí musim jít omluvit!...I přesto, že si myslím že omluvit by se měla spíš ona než já (důvod teď neřešte) tak se jí půjdu omluvit. NE omluvit se jí nepudu, pudu jí pouze vysvětlit, že můj tón neměl být "drzý".

Jinak sem také klesa až k icq6, které je mi krajně nesympatické!..A to z jednoho prostého důvodu: Nejde mi qip. Z tohoto problému, ale moje bídnost samozřejmě nevzniká!

Představa, že 4 dny nemám trénink, tudíž musím být doma, mě děsí!..a víc než to. JO já sem zvyklá na to, že já sem byla vždycky ta špatná, ktreá dělala jeden průser za druhym ale dneska mě to fakt naštvalo. Víte můj bratr je nemocný, což mě je jedno. Ale i přes modlení se, aby ten zákeřný vor nepostihl i mě se mi udělalo strašně zle. CElej den mě bolí hlava a do toho je mi na: "házim šavli". Když sem se šla do chemie připravovat na laborky, tak se mi tak zamotala hlava, že sem myslela že to semnou sekne. A když sem to doma řikala našim tak nad tím jenom mávli rokou, ale když brácha jednou zakašlal tak honem běželi k doktorce. No neřešim!

V9te co radši budu končit, než mě máma zase vynadá.
Tak...

...*Peace*...a hlavně *Empathy*

4 komentáře:

NiGišGa řekl(a)...

Buď v klidu zlato,paní P. je hodně "jiná" tákže to neřeš.Jako i já si myslim,že si na ní nebyla drzá a proto nemá proč si stěžovat tvojí máti.A k tomu jak si sebou málem švihla,doufám,že se ti udělá líp,páč estli by si nechodila do školy huž teďka ani ty,ták bych si mohla jít hodit mašli,páč bych neměla s kym celey den bejt a to bych nepřežila.Mám tě ráda "bobe" ;-D a ať ti je líp =*

Werri řekl(a)...

Taky jsem se dostala až na dno hnusu - ICQ6, protože mám stejný problém jako ty :/ Už 3. den.

Jinak s těma sourozencema je to vždy těžké...oni jsou prostě miláčci. Ale věřím, že se ti udělá dobře ;) Budu ti držet palečky.

Anonymní řekl(a)...

jo tak tohle znám... :D bráška je chudáček a za všechno můžeš jen ty. :D u nás je to to samý, takže tě chápu. chce to pevný nervy. ;) jinak s tou učitelkou... no jo, narodili se i blbí jedinci. ;) co naděláš? :D

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Fíhááá mě zatim qip jde uplně cájkovně...a určitě to zvlááádneš ;** Ti věřim prďka ...