čtvrtek 21. února 2008

sladit barvy?..ne!


Normálně, už se ani nedivim že na tenhle blog skoro nikdo nechodí!....V poslední době tu totiž nic nepřibívá, ale věřte mi já se snažím!..

Design?...Asi těžko jste mohli přehlédnout tuhle změnu co?!..No je to tak přeplácaný a tak nesladěný, že se mi to prostě líbí. Nevím, nebavíme mě mýt ty dokonale, bezchybně a strašně "kůůl" sladěný barvičky. šechny blogy to tak mají. Designy autoři vyráběhí třebas celý den a výsledek je dokonalý design, v ktreém se ukrívají maximálně 3 sladěný barvy. No ale to je můj názor a ten váš si nechte na komentáře! xD

Jinak dneska sem zůstala doma, protoe sem včera měla horečku tak to snad vyležim a zejtra se zase vrátim do školy v celé své podobě. No nic delší článek ze sebe asi stejně nevysypu a ono to na ty dva komentáře tačí...tak se mějte!...

4 komentáře:

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Ty jsi fakt prdlouš ..... a diesing??Nejvíc nádherný však ty víš jaký mám názor a styl <33

Anonymní řekl(a)...

náhodou je to podle mě super! ;) ať žije extravagance. když už prdlý, tak řádně to se ti povedlo ;) mě se líbí ;) já vzhledy dělám ráda podle toho, jakou mám náladu. chci, aby o mě něco vypovídaly. ;) takže proto je dělám takový, jaký jsou ;) ten tvůj je prostě parádní ;)

Anonymní řekl(a)...

Takovýhle designe je právě ten nej! Neměň ho! ;-*

Werri řekl(a)...

Mě se to náhodou líbí....působí to tak správě střeleně a ulítle ;)