čtvrtek 14. února 2008


Noo tak já vim, že jsem sem douho nic nepřidala, ale musíte tyhle dlouhodobější zkraty prostě respektovat!!Děkuj, děkuji!..

Jinak dnešek je Valentýn žé?...Jak ho slavíte?..Já teda nijak. Tenhle svátek mi sice nevadí, ale k mým oblíbeným nepatří!! Bejt zamilovaná tak to třebas vidím jinak!...Takže přeju všem zamilovaný ať sou ještě dlouho zamilovaný!!..

Jinak nejsem schopná vymyslet něake dlouhej článek. Takže tenhle asi brzo ukončim!

Jo a ještě jako důkaz mé neschopnosti vám můžu předložit fakt že už v pondělí sme měli odevzdat prezentaci, kterou sem ještě nezačala!...Prostě paráda!

No tak se mějte!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tak co se mě týče, tak bych tenhle svátek zrušila. sice těm všem zamilovaným jejich lásku přeju, ale mě se valentýn nelíbí. není to ani náš svátek stejně jako halloween, tak proč ho slavit? krom toho... nemám ani s kým. :D

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Ty sama???Klíííd jsme v tom tři a dvě Ti nepomohly,jedna nemohla druhá kvůli klukovi ....tsss kam to ten svět spěje.Promíň zlatí *červenej ksicht jak rajče*