pátek 22. února 2008

Nabarvíme svět!!

Něak se to ve mě všechno mele! Nemůžu se rozhodnout jakou mám, nebo nemám náladu. , že by to bylo podstatný. Přijdu nadšená z tréninku domů, protože trénink se vydařil (prakticky jako vždy) a ve škole po dlouhý době taky dobrý. A na icq se chytnu s kámošem kvůli něaký pitomosti. Zkrátka sem ten typ člověka, kterej není ochotnej v sobě něco dusit a vyklopí to všechno na férofku. Asi se mi to vymstilo.

Přemejšlim, přemejšlim nad barvama. Jo asi teď budu poněkud často narážet na tohle téma. Tak třeba, sem si všimla že spousta lidí nemá ráda fialovou. Lidi co vám na ní vadí?...No řekněte? Mě osobně je tahle barva čím dál víc sympatická. Připadá mi jiná než ostatní. No zamyslete se...fialová je stejná když máte dobrou i špatnou náladu. Pořád!. Je veselá a přitom tajemná. Dalo by se říct, že je to barva s vlastním názorem.
Jinak, před chvílí sem přemejšlela ještě nad něčim a už nevím co to bylo. Hm možná si časem vzpomenu a pak vám dám vědět, ale nečekejte něco naplňujícího!

P.S...Teb obrázek mě silně fascinuje!!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tak jo, když všechno na férovku, tak mi práskni ty lidi, kterým vadí fialová! tohle je moje nejoblíbenější barva! je prostě dokonalá! já ji mám ráda už od mala... prostě mě něčím fascinuje! je taková tajemná...;)

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Já mám ráda fialovou v těch tmavých,pastelových odstínech ... nemám ráda takovou tu vyblitou,ale každýho věc ne?!Jinak ten obrázek je dobrej,ale něco mi na něm vadí ...

Werri řekl(a)...

K tomu obrázku....je opravdu pěkný :)
A fialová je moje nejoblíbenější barva....a moje fialová palestina je moje láska....