pondělí 4. února 2008

něco jako -sad end-

No tak dneska vypadalo na krásnej den bez něakého škodolibého a zvonivě se smějícího skřeta, kterej se vám snaží ublížit! Ale néé prostě to tak zkončit nemohlo! No prostě Betty si díky jedné strašně inteligentní slečně narazila kostrč tak, že jí zřejmě 3-6 tejdnů neuvidim. Což je promě tragédie, když chodím do třídy dementů!
ALe jo já to dám!

JInak výzo celkem v pohodě, prostě tak jak jsem ho čekala. Na blog se mi nic moc přidívat nechce, nevim asi sem líná.

Jedniné čím bych se vám chtěla pochlubit je to, že mám tunel!!...Ano, ano gratulovat můžete v komentářích.
Toť novinky a zážitky mé samě ve zkratce!...

*peace*

6 komentářů:

Werri řekl(a)...

Tak teda chválím.
A nic si nedělej, nejsi sama, kdo chodí do třídy tupců. :-!

Anonymní řekl(a)...

juj, tak to té tvé kámošce vážně nezávidím a docela ji lituju. tebe samozřejmě taky, pže takovou třídu je asi mít za trest. :D
a samozřejmě gratuluju, gratuluju, gratuluju! :D jsi borka. ;)

NiGišGa řekl(a)...

Mno ták gratuluju k tunýlku.A třída dementů,mno poslední dobou mi to ták taky připadá ;-D a to hlavně já xDD

eat_them řekl(a)...

gratulace k tunelu a kolikpak už mm? nebo snad cm? xP

Anonymní řekl(a)...

hej máš mrtě design

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Jo děkuju,děkuju ... xDD přijmám všechny lítostivé komentáře .Zvládneš uplně v pohodě beze mě jako vždycky!!!