pátek 1. února 2008

Sem pako a jestli né...tak sem stejně!

Zdravíím...No takže ještě před napsáním toho velice smysluplného titulku, který jak sami můžete spatřit hýří inteligencí sem věděla proč ho vůbec píšu ale nevim asi něaká křeč či co, ale zaboha všemohoucího si nemůžu vzpomenout proč nebo k jakému tématu sem ho sem napsala!..To je jedno, nikomu to neublíží když to není lež žéé?..
No néé prostě mám strašně moc dobrou náladu a tak, a to nejen jedný věci, o který se tu radši rozepisovat nebudu (žéé betty)!...Mám strašně moc ráda tuhle slečnu (viz minulej článek xDD) a ještě jednu, která šla do toho s náma!...
A nejvíc hlášky byli: •M: No a ona tam pořád chodila a všem říkala jak je má ráda!
K: Hele holky nezahrajem si tu hru že se neznáme??
• K: Holky a co to je jako vůbec za rostlinu?
•K: Náhodou já sem taky jednou házela kameny po kočce. A když sem jí sejmula tak sem
se rozrečela a bylo mi jí líto!

*TY co tam nebyli nepochopí*...

*Peace*

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

no.. :D jsem ráda, že máš tak dobrou náladu. ;) a když opravdu ten rozhovor moc nechápu, tak se mi líbí. to, co nedává smysl je totiž většinou to nejlepší. ;)

Anonymní řekl(a)...

jejku hele... tady je to nový! ;) krásnej vzhled! takovej veselej! vážně se ti moc povedl. ;)

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Nehorázný pecky jsme rozjely a fakt se těšim až to zopakujem,miluju Tě a vždcky budu !! Tweety dirty dance 4ever x**

Anonymní řekl(a)...

strašně moc povedenej design !! ..fakt mrtě..;)