čtvrtek 3. ledna 2008

osudný den crrr...sem přežila ve zdraví!!


A víte co vám řeknu?..Ten dnešek nebyl vůbec ale vůbec tak hroznej jak sem si ho představovala! Tak ráno sem vstala naprosto v pohodě, což sem ani v nejmenším nečekala!
No do školy sem dojela ve zdraví, když nepočítáme moje pochroumaný nervy!...Proč? Protože já sem si nedala do báglu kartu na naší skvělou MHD, která mimchodem u nás v Liberci velmi podražila, no a tak sem jela celá na nervy z toho že mě chytnou revizáci! Pcháá ale dala jsem to.
V našem ústavu si naše milá angličtinářka nevzpoměla zapsat mi tu nepěkně vyhlížející známku. A a ájina byla vůbec celá v pohodě, protože sme šli na počítače. Ovšem na ty počítače sme šli jenom díky zásahu naší třídy. K tomu zásahu: Už ráno když sme přišli do třídy v ní byla hrozná kosa (něakej inteligent vypnul na celý prázky topení). Z počátku sme byli všichni naštvaní a hlavně zmrzlí, ale po chvilce napadlo Vyhula toho využít. No a tak sme o přestávkách pouštěli do naší třídy ještě více ledového vzduchu (venu bylo asi -6). No a paní učitelka se nechtěla stát jednou z obětí mrazu a tak řekla že ve tříde zůstat nemůže, a šli jsme na pc.
Jo a z matematiky sem dostala za 2, takže spokojenost nadevše!

P.S: Omlouvám se, těm kterým nešli dávat ke mně na blog komentáře (Zuzíí!), měla sme to tam šptaně nastavený, takže teď už to pude!

*Peace*

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

JO ták huž to jde .. a dneska top bylo ve škole celkem cajk až a tu zimu téda :-P,ále jinak byla aspoň sranda :-D :-*

Anonymní řekl(a)...

no tak to vidíš, žiješ! já ti to řikala! ;)

Peťka ;) řekl(a)...

safra, tak kdyby něco, tak ten komík nahoře jsem psala já. se tu s tim nemůžu naučit.;) Peťka ;)