středa 2. ledna 2008

pcháá....prej 100%!


(← sem našla krásný avoše kurta..ááá dokonalost *slint*)

No tak sem se trošku sekla, když sem řekla, že na 100% dneska ještě něco přidám. ALe jak vidíte překonala sem se! Abych pravdu řekla, tak se mi do tohohle článku moc nechtělo, jelikož nevím o čem bych psala. A poněvadž sem nenašla něco zajímavého na netu, tak tady prostě jenom nesmyslně žbleptám.
________________________________________________

Jak já se netěším na ten zejřek táák moc až to není hezký. Mám problém vsát v devět, natož ve čtvrt na sedm. No tak zítra se při doufání, že si o ájině nevzpomene zapsat mi tu 3 (sem nenápadně zapoměla žákajdu) budu modlit abych z matiky dostala alespoň za 2! No a pak se pujdu "odreagovat" na doučování z ájiny, na kterém budu jenom já a učitelka, protože betty je jak už sem řekla nemocná (brzo se uzdrav prde!). Ale joo já to dám, to chce klid úúúsááá. Dáš to kájo dáš to!!!
No možná, že se má někdo hůůř než já a v pohodě to zvládá!..No tenhle člověk má můj respekt!!

*PEACE* (a neposlintejte se klávesnici, při pohledu na Kurta xD)

3 komentáře:

Peťka ;) řekl(a)...

dáš to kájo dáš to!!!! já ti věřim! to prostě zmákneš! ty jsi silná holka, já to vim, za to dobu co tě "znám" tak makej!!! ;)

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Jooo a to ses mi smála když jsi byla nemocná a já musela chodit sama za Radkou,jsem na tebe zvědavá =**.Jinak dííík moc za všechno,žeru Tě <33

Anonymní řekl(a)...

Máš to tady krásné Kájo ;) Opravdu! Jen tak dále a drž se! :-*