sobota 19. ledna 2008

(Ne)přežívám....

No tákže včera úplně suprovej den! Prostě sme měli jet k pradědovi, ale nakonec sme to s bráchou ukecali a zůstali sme u babičky! No takže nejdřív sme tam byli jenom já s bráchou, ale pozdějc se tam nakvarrtírovali(existuje to slovo?) i bráchanci!..No všichi sme seděli u mýho (nejúžasnějšího) strejdy v pokojíčku a hráli něaký pitomý hry na jeho nově koupeným počítači! A u toho sme se lámali smíchy nad slovama nebo chcete-li hláškama, který nám nevědomky lítali z pusy! A aby toho nebylo málo tak nám babička zase nepekla a navařila...měli sme pudink s jahodama a šlehačkou, bábovku, koláčky a..mám ještě pokračovat?xD Podle mě rodinná idila!
__________________________________________

Jinak dneska už sem stihla uklidit celej pokojík, odstrojit stromeček a naučit se něco málo na zejtra ..dávám si to!!!

Noo tak se mějte<33.
*Peace*

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to se máš! ;) já byly včera celej den doma, pže jsem nemocná a to jsem měla tak brej program. ;) no jo, co na plat?! ;) aspoň někdo si ten den dobře užil. ;)

Anonymní řekl(a)...

mno klidně si mě přidej budu ráda...a až bude čas tak si tě taky přidám...

Anonymní řekl(a)...

Tak ať máš úspěšný týden!

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Muhehééé moje nevětší šikulka!!Miluju Tě ...

Anonymní řekl(a)...

jo..dáváš si to..:D:D

Anonymní řekl(a)...

čoveče že nic nepřidáváš???

Anonymní řekl(a)...

jinak malá otázka...jak si tě mám přidat do oblíbenejch..jak by si chtěla bejt nadepsaná?

Anonymní řekl(a)...

tak už sem si tě tam přidala teď bude chvíli trvat než se mi tam objevíš;)