čtvrtek 17. ledna 2008

"Vzrušení do dnešního (ne)klidu!"

No tak vás po dlouhé době zase zdravím!!
Tak jo, krom toho, že máme za sebou a stále na nás čeká neodmyslitelná halda písemek tak se mám v celku dobře *obdiv prosím*. Učit se nestíhám, a tak si říkám, že to prostě něak dopadne. Možná tím, že mamku klepne pepka až jí jednoho krásného dne donesu ukázat vysvědčení žáka, ketrý by jednou chtěl jít studovat. Jo dávám si to! Jedniné co mě v poslední době těší, je má radost z toho, že začínám strašně ráda chodit na tréninky!Nevim proč ale je to tak!
Jo, k tomu titulku...Po cestě ze školy s emi stala nemylá věc!..No abych to řekla ve zkratce tak prostě...do naší trmavaje narazilo auto!Víte, když sem si kdysi dávno představovala takovou nehodu, tak sem si jí představovala horší! Dneska to ta srážka naší trmavaje a auta něakýho předpisi a značky znajícího řidiče proběhla tak něak....pohodově!..No měla by vám stačit informac, že sem to prostě přežila a že sem celá!

P.S : Nevim jak tady budou přibejvat články, protože jak už jste poučeni mým článkem, tak víte že nestíhám!..děkuju za pochopení!!xD...Ale budu se snažit!:-*

2 komentáře:

Tyhle splašky sepsala Betty řekl(a)...

Mnoooo já Ti volám a ty nic jakooo......tssss,že se vůbec snažýim tády chcípám hrůzou a ty nic!!Pcééé končíš,mezi náma ten pict je nejvíc mrdózní ...

Anonymní řekl(a)...

jo tak jako já a škola.. ehm.. :D radši to nebudu komentovat a shrnu to jen tak, že absolutně nevim, kde mi hlava stojí. ;)