pátek 25. ledna 2008

Těžší než nebe!<33

Noo tak se vám po dlouhé době zase hlásim (božéé jak já tyhle kecy nesnášim)..A důvody mého dlouhého vynechávání je moje máti. Jako v poslední době není den kdy bysme se nepohádali, ale tentokrát to stálo za to. A to prosím jenom kvůli jedné 2 navíc na vízo (celkem budou tři 2, kdyby to nekoho zajímalo), no prostě demence. ALe už sem si celkem zvykla na ty každodení kecy typu:" no jasně, dyť jo puberťáci jsou nechytřejší na světě že jo". No zkrátka na pc sem nemohla, páč byl zabavenej!

JInak se vám musim pochlubit hned děvma věcma, a to...Konečeně sem si koupila tunýlek do ucha, takže už zbýva jenom vyčkat na pujčení roztahováku od jisté slečny Betty. A myslím, že za použití kysličníku to bude zanedlouho!
A ta druhá je snad ještě úžasnější...echm teda hlavně pro obdivovatele Kurta Cobaina. Mám knížku: Těžší než nebe, což je životopis onoho jmenovaného. Můj převeliký obdiv patří panu Charlesi R. Crossovi, kezrý sepsal tak neuvěřitelně pestrý, ačkoliv zoufalý život Kurta. Ta knížka je naprosto dokonalá a všem jí doporučuji!

No to bude asi tak všechno so jsem chtěla napsat....snad jen že uvažuji o změně designu (nebo jak se to píše), ale zřejmě to ještě chvíli nechám!

*Love, Peace, Empathy* ...(jak napsal Kurt do dopisu na rozloučenou)

2 komentáře:

Werri řekl(a)...

Jen 3 dvojky? Jinak samé jedničky? Tak to je hodně dobré... ;)
Ale nic si z mamky nedělej. Ony jsou asi všechny stejné. Když jsem bydlela s tou svojí, a chodila jsem na základku, tak po mně řvala za každou 2 v žákovské natož na vízo. A pořád dokola opakovala jsi premiant třídy...kde jsou ty časy ( tak možná 7. třída ZŠ.)

Anonymní řekl(a)...

taj doufám, že teď už tu budeš víc. ;) jinak jako ty 3 dvojky- hele dyť to je upe parádní! co by za to jiný dali?! ;)